Saturday 31 December 2011

2011 MELABUKAN TIRAI, 2012 PULA MENJELMA =)

Assalamualaikum semua!!!



Akhirnye 2012 menjelma jgak.... YA-HA.
terima kasih kepada Nya kerana memberi aku peluang untuk meneruskan kehidupan aku ni.... =)
Dan tahun ni jgak la umur aku akan mencecah angka 20.beberapa hari dari sekarang..just around the corner.hahah. makin tua dah aku ni. >,<(dh bleh kawin ni.haha)

So..

##################MyWishList###################
1) first aku nk bahagiakn org kat sekeliling aku...especially my family,Her, and my friends.=)

2) aku nak bagi hadiah yg terbaik untuk mak ngn ayah aku untuk membalas jasa mereka.InsyaAllah=)

3)hopefully nama aku ada kat dean list untuk sem ni & sem2 yang akan datang.( bleh ke? insyaAllah aku cube usahakan)

4)kalau ade duit lebih aku ingat nak tukar phone baru.hehehe

5)aku nak DSLR camera.hahaha(yang ni tak tahu bile boleh tercapai agaknye)

6)nak jam baru.. =D.well, aku suke pada jam sebenarnye.hidup aku tak bererti tanpa jam.Tido,makam,mandi bersama jam...hahaha giler btol aku.

7)owh, sebelum terlupa. Aku nak beli sebuah moto untuk memudahkan aku bergerak pergi kemana-mana.( semua benda aku nak bli. macam bnyak sangat duit tu =,=)

okey,rasanye itu je kot... sebenarnye banyak lagi. tapi aku dah lupa laaaa....
nanti aku cube perah otak aku balik.. sampai disini saja untuk post kali ni. jumpa lagi di lain masa. Adiosss!!!









................. picture ni sekadar selingan je. xde motif pape pon.................


p/s nak sambung study,esok dah start exam.wish me luck guys..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...