Wednesday 16 November 2011

Tagged =)

~Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani~

Assalamualaikum semua...
okey, ni first time aku kena tagged..haha
xnak cakap banyak..,so???


Mari Mulakan!!




THE RULES :

1)You must post these rules.
2)Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3)Answer the questions the tagger set for you in their post.And create 11 new questions for people you tagged to answer.
4)You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5)Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6)No tag back!
7)No stuff in the tagging section about ÝOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS'YOU LEGITIMATELY(a.k.a REALLY,TRUSY\T,WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.



11 things about me =)


* PEMALU? yupp. aku mmng pemalu, tpi bkan kat smua org... just kat org yg aku baru kenal je. tpi bile dh rapat.. phm2 je la.. mmng dh x malu...hahaha >,<

* Aku xsuke nk marah org sbnrnye... tpi bile aku marah or xde mood aku just diam seribu bahasa je.. for me, its better..

* warna kesukaan aku, of course hijau ngn hitam.. kesinambungan warna yg menarik gitu..huu

* aku suke bila tengok dia tersenyum....hahaha

* suka layan mmbe aku yg kepala giler2... mmng ngn aku2 sekali boleh jadi giler... haha

* suka dengar luahan hati kwn2 aku.... hee =D

* ssah nk luahkn perasaan kat org lain.. xthu knpe, mungkin sebab aku xnak ssahkn kawan2 aku kot.

* suka main chess ngn melukis(melukis la sngt.. conteng2 je haha).. benda ni bleh ilang kn stress aku.

* Nips addict!!..haha.bru2 ni aku addict gler ngn benda ni.. =)

* seorang yg suka stdy last minute..hee.kadang2 je okey... xbaek buat slalu..

* still single, tapi aku suka kat seseorang ni.. hee




Her questions

1.Bila first time jumpa aku?and your impression about me.
time minggu orentasi kat matrik dlu.... impression?pemalu agy mase tu.so, xthu nk ckp mcm mane =D

2.Agak-agak aku jenis macam mane bagi kau?
mule2 mcm malu2 kucing.. lame2 ok dah.suke tersenyum(I like ur smile =)), peramah,caring...dan bnyk agy la..huu

3.Aku nak beli sugar glider tp malas jage.hehe..ape pndapat kau?
bleh aje.cme kurangkn sifat mls tu,.. heee

4.Ape yang paling penting dalam relationship?
honest,trust, and the most important things is LOYALTY..

5.Cinta pandang pertama..wujud ke?pernah jadi kat kau tak?
depends kat seseorang tu la...lain org, lain pandangannya kan... NO. maybe..haha

6.Pendapat kau tentang lelaki/perempuan yang terlampau peramah?
its okey.. lebih elok, dripada kurang ajar.. =)

7.Ape status kau sekarang?
still single... but fall in love with someone.emmm

8.Kalau honeymoon,mane tempat kau nak pergi?at least two places and why?
pantai kat Sabah, tpi xingt pe name tmp tu... sebab pantai nye sngt2 la cntik.hee. tempat lain turki kot..

9.What is your priority in life?
HER =). selain dripada my family.

10.Ade impian yang belum jadi kenyataan??ape dia?
of course kahwin.. ngee2..

11.Your advice for me?
sentiasa tabah & sabar dalam ape jua yg awk hadapi.. kurangkan sifat malas tu... sentiase lah tersenyum walau pelbagai cabaran yg menimpa... kuatkan semangat untuk teruskan kehidupan ni... =))



Soalan aku plak. sila jawab =D

1~what do u think about me?
2~mcm mane kau kenal aku?
3~apa yang kau suka tentang aku?
4~ape yg kau tak suke tentang aku?
5~makanan & mnuman yg paling kau suka?
7~ape matlamat hidup kau?
8~macam mane kau tangani org yg kuat perasaan giler?haha
9~siapakah orang yg paling kau syg?
10~ape yang kau buat bila surf internet?
11~do u like me & your advices for me?

rules 4-6 malas aku nak ikot..hahaha... so, bgi sape yg nak jawab anda amat dialu-alukan untuk menjawab ye...
Selamat menjawab.

1 comment:

  1. 1~what do u think about me?
    hmm,kawan yg baik :) caring.

    2~mcm mane kau kenal aku?
    mggu orientasi kott.xingt sangat lah cmne..

    3~apa yang kau suka tentang aku?
    kau selalu ade ngn aku ssah/senang.

    4~ape yg kau tak suke tentang aku?
    hmm,ntah..

    5~makanan & mnuman yg paling kau suka?
    ekk,aku makan je pape..bnde yg boleh makan laa for sure.

    7~ape matlamat hidup kau?
    nk buat ape yg aku belum buat.

    8~macam mane kau tangani org yg kuat perasaan giler?haha
    senyap..thts me.

    9~siapakah orang yg paling kau syg?
    mama.

    10~ape yang kau buat bila surf internet?
    bace blog orang.knp?

    11~do u like me & your advices for me?
    of course bestie..hmm,kena kuat hadapi semua masalh yg datang.tak kira ape jadi.ingtlah Allah tu sentiase ade ngn kite.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...