Thursday 12 January 2012

Perfect 20th =D

Assalamualaikum semua!!!!



8 Januari 2012/ 14 Safar 1433 Hijrah genap la umur aku 20 tahun... Huaaaaaa aku dah 20 tahun ke.? Macam tak percaya.haha..Maknanye zaman remaja aku dah berakhir, masuk lah aku ke alam dewasa(bye2 remaja) kihkih... Tapi aku bersyukur diberikan peluang untuk meneruskan hidup dibumi Mu ini.. Terima kasih yang tak terhingga =).. terima kasih juga kepada yang wish birthday aku. Jasa anda amat dihargai... terima kasih banyak-banyak.Sayang korang semua =D. Banyak yang aku lalui selama 20 tahun sebelum ni... suka,duka,gembira,kecewa. semua itu aku dah lalui... aku harap hidup aku akan bertambah baik dari hari ke hari.AMIN.sampai disini saja untuk kali ni. bye2 =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...