Thursday, 19 July 2012

ANTARA KATA HATI ATAU PERSAHABATAN

Assalamualaikum readers..(short post only)

Bila dilihat tajuk kat atas membuatkan aku jadi keliru. Keliru antara dua perkara tersebut..

Mana yg harus aku pilih antara persahabatan aku dengan dia or perasaan hati aku terhadapnye..

keputusan yang amat sukar untuk aku buat.

kedua-duannye atau perasaan aku kat dia atau persahabatan yg terjalin selama ini.??

...................................................................................................................................................................

P/S: aku memohon kepadaMu Ya Allah kau permudahkanlah urusanku. Istikharah itu pilihanku.InsyaAllah          dipermudakan..


1 comment:

  1. persahabatan & cinta.. owh, susahnya nk bercerita hal ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...